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BONNIN, G., A. GOUDEY, "Can Sensory Stimulation Decrease Rumination? An Exploration of the Influence of Senses on Repeated Mental Simulation" dans ACR (Association for consumer research) Conference, 2013, États-Unis
BONNIN, G., P. ODOU, G. ROBERTS, "Using social media networks in Russia to (re)construct collective memories and build brand identity" dans ACR (Association for Consumer Research) conference, 2013, États-Unis
GOUDEY, A., G. BONNIN, "Do You Have to Look Like a Human to Be Smart? An Exploratory Study of the Influence of Anatomy and Expressivity of Domestic Robots" dans ACR (Association for Consumer Research) Conference, 2013, États-Unis
GOUDEY, A., G. BONNIN, "Design d'espace : la nécessaire intégration de l'ergonomie" dans 14e Colloque Etienne THIL, 2011, France
BONNIN, G., "Market Places in everyday life, The role of appropriation for the study of consumers-marketplaces relationships" dans 9th International Conference on Marketing and Development: Marketing Contributions to Prosperity and Peace, 2005, Grèce
BONNIN, G., "Physical environment and service experience: An appropriation-based model" dans International Conference on Services Management, 2005, Inde
BONNIN, G., O. SEGARD, P. VIALLE, "Relationship Marketing and Innovation: The Case of the Launch of Wireless Local Loop Telecommunication Services in France" dans International Conference on Services Management, 2005, Inde
BONNIN, G., O. SEGARD, P. VIALLE, "An analysis of the role of relational assets from a resource-based view: the case of the failure of wireless local loop providers in France" dans 15th ITS-Europe Regional Conference, 2004, Allemagne
BONNIN, G., "New Technology Benefits versus Relational Market-Based Assets : The Case of the Failure of Internet Wireless Local Loop Service Providers in France" dans 19th annual IMP (Industrial Marketing and Purchasing group) conference, 2003, Suisse
BONNIN, G., "Une étude interculturelle des systèmes proxémiques français et tunisiens" dans 19ème congrès de l'Association Française du Marketing, 2003, Tunisie
BONNIN, G., "Le comportement physique du magasineur au point de vente : Du déplacement à la production d'expérience par les pratiques d'appropriation" dans 3e Colloque Etienne THIL, 2000, France
BONNIN, G., "L'acte de magasinage : description et interprétation des pratiques spatiales des individus en rayon" dans 15e Congrès International de l'Association Française du Marketing, 1999, France
BONNIN, G., "L'évolution de la mission de l'entreprise de distribution : du point de vente comme espace économique au magasin comme espace de loisir" dans 2e Colloque Etienne THIL, 1999, France
BONNIN, G., "L'utilisation de l'odeur d'ambiance comme variable d'influence des comportements en magasin : Quelles justifications ?" dans 1er Colloque Etienne THIL, 1998, France
BONNIN, G., "Une typologie des pratiques spatiales des consommateurs en magasin" dans 3ème Journée de Recherche en Marketing de Bourgogne, 1998, France